Lördag hela dagen!!

Seg imorse när jag gick upp, men efter en kopp java och cigg så var jag på G. Till jobbet för att jobba 5 timmar, det är ok. Kommer upp tidigt istället för att lata sig i sängen, och dessutom får en hel dag ledig från jobbet. Man ska inte klaga... Vidare till stinsen efter jobbet för att möta upp hjärtat och Danne för shopping, jag skulle inte ha något utan vara sällskap BARA men men JAG kan inte gå förbi nån affär utan att köpa något. Hittade saker på Granit, Jeans från Gina, ljusstakar från Guldfynd. Ja så var det med att INTE shoppa men men Jävla roligt är det att handlar speciellt om det är billigt. Kan inte låta bli Ha ha.....
Hem och städa för dom nya ljusstakarna och mina svarta snygga mappar med alla papper som ska i. Nu har alla i familjen en varsin med namn och allting på. Så om dom undrar var sina papper är så gå till din mapp ha ha...
Bra tänkt där Towe.
Middagen bestog av Tacotallrik, Gotti gotti och ett glas vin till det är ok.
Fortsatt med röjning till loppisen imorgon så nu ska det säljas.

Ha en underbar lördagskväll alla där ute i stora världen!


Ljustakarna från Guldfynd, Jättefina när dom är tända
med ljus.


Mapparna från Granit, så himla bra.


Och så min lilla bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0