Så var det redan lördag igen:)

Vaknade sent, så skönt att sova ut. Känner att man behöver det eftersom man går upp så tidigt i veckorna. Efter frukosten till Prinsen innebandysmatch. Spelade så himla bra med förlorade med 4-3. Super duktiga är ni!
När jag kom hem så började jag borsta Norhon för nu ser han för risig ut i pälsen. Hundhår överallt. Borstade han i ca.1 timme det tog inte slut fyllde en hel plastpåse och gräsmattan fylldes med hans hår. Tänk att gå runt med denna varma päls...


Så här kan det se ut när man borsta Northon, hi hi.

Men nu är han så fin lilla gubben eller stora...
Tog mig en långpromenad med hundarna och Ajax såg en häst för första gången i sitt liv. Så spännande hi hi.
Hem och börja städa/tvätta. Som jag gör varje dag/helg känns det som. Skönt när det är gjort.
Älsklingen gjorde middagen. super gott.
Nu blir det soffläge för nu har jag gjort en hel del tycker jag.

Ha en underbar lördagskväll!


Mina bebisar<3

Kommentarer
Postat av: caroline

du är så duktig mamma :)

haha

älsakr dig <3

2010-09-20 @ 09:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0