Tjohejsan!

Redan måndag. 4 dagar kvar av denna veckan. Jobbat som vanligt inget annat roligt att förtälja. Det går sin gilla gång i veckorna. Helgerna är det som det händer saker. Längtar till lördag då jag ska träffa dom bästa. Bara en massa goa tjejer och en massa skvaller. Idag har jag inte gjort så mycket, hem till the familja. Prinsen är ledig idag och morgon. Men var på skol DM (fotboll) , vann bägge matcherna. Bra jobbat! Är en så stolt mamma till honom, är så duktig i skolan och fotbollen/innebandyn. Och min dotter såklart. Idag har hon jobbat hos mig. Stolt mamma för att hon är så duktig på sin jobb. Ja nu har jag öst beröm på dom men det är sanning:)
Nu dax att ta kvällspromenden med hundarna sen en bubbelbad.

Ha en underbar måndagskväll:)


SAKNAR SOL OCH VÄRME!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det ser ju inte så läskigt ut! Bilden känns bekant på nått sett. Är den från Kratte eller?

Kram till dig och de dina :)

2010-09-21 @ 22:29:20
Postat av: Mamma

Hej Marie!

japp det stämmer, kunde inte låta bli att lägga upp den bilden. För det var ju så mysigt där .

Hälsa du med och en stor kram till dig.

2010-09-22 @ 07:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0