:)

Lillördag idag. Denna vecka börjar närma sig slutet. SÅ skönt....Men jobbar på lördag men det är inte så farligt. Ska ju jobba med systeryster. Ev. blir det tjej middag senare på kvällen med dom bästa. Och lillprinsen ska med oss alla tjejer. Han tycker det nog är ganska trevligt med oss morsor som babblar en massa skit. Han har ju sin bästa vän där oxå.
Imåndags så var vi hos juristen Mia och gjorde testamente mellan oss. Skönt att få det gjort. Vi har dragit på det så länge nu, men nu är det gjort:)



Idag blir det att sluta tidigt hem och ta hand om lillprinsen som är hemma från skolan idag. Han har så ont i magen. Stackarn:) Efter middagen blir det att träffa tjejerna för lite fika och prat.

Ha en bra dag:)

Kommentarer
Postat av: Heléne Olsson

Hej,nu har jag äntligen fått tid att skriva lite.

Du skrev så fint om min fest 8/1-2011 och Ni vallentunabrudar förgyllde min kväll och det tyckte mina södermalmsbrudarna oxså.



Leena & jag drar mkt snart till varmare breddgrader och det skall bli så skönt att slippa,jobb,kyla &snö,ser framemot våren då vi ska träffas träffas en hel del och ha kul,vi ses snart

Kram Heléne(den eviga 40-åringen)

2011-02-23 @ 22:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0