Måndag hela dagen:)

Sitter här på jobbet igen, och ny vecka med nya utmaningar väntar. Nu börjar det äntligen bli ljust ute, solen skiner. Och fåglarna kvittar bla bla. Är det våren som knackar på. Det hoppas jag verkligen, men om 10 veckor ska jag upp till Funäs ju. Och då måste det vara snö kvar så vi kan ut och åka skoter hela dagarna. Annars gör det mig ingenting, bara att få komma upp till fjälluften gör så mycket. Sätta sig runt stugknuten och sola. Det är livet det:) Och dessutom bara att vara, inga måsten. Känner att jag behöver det just nu.
Har varit sjuk sen i torsdag förra veckan. Vet inte vad som hände, fick så ont i hela kroppen/feber/huvudvärk. Låg däckad i 2 dagar. Det var det ända som hände. Konstigt... Kan det var en lite antydan på Hallååååå . Utbrändhet. Jag har/haft så mycket att tänka på som maler i huvudet varje dag. Och det är INTE här hemma vill jag bara påpeka om. Nä nu ska jag fortsätta jobba.

SÅ ha en underbar dag:)

sdc12004

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0