Snöoväder som heter duga:)

Herregud, vilket jävla oväder det är ute idag. Började redan igår kväll. Imorse när jag skulle gå till bilen, hade dom INTE varit och ploga hos oss. Skit ,vad förbannad jag är/blev.  ½ meter snö. Bilen hittade jag insnöad, orkade inte gå tillbaka och hämta en spade. Fastnade på pakeringen, men kom loss efter några försök. Vägarna ska vi inte prata om. Men till jobbet kom jag och i tid dessutom. Prinsen kommer inte till skolan idag. Bussarna och tågen är inställda. Så han får vara hemma idag. Ikväll blir det att mysa med nån bra film och tända i kaminen och bara mysa.



Ha en bra dag även fast det är ett j..vla oväder ute:)
Var rädda om er i trafiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0